قرآن کریم.
ابوجیب، سعدی (1408)، القاموس الفقهی لغه و اصطلاحات، دمشق: دار الفکر.
اسماعیلی، محسن (1386)، تبلیغات بازرگانی؛ آثار، وضعیت حقوقی، تهران: مرکز پژوهشهای مجلس، چاپ اول.
اکرمی، ابوالفضل (1375)، «بازار در تمدن اسلامی»، فصلنامه پژوهشی دانشگاه امام صادق (ع)، سال اول، شماره سوم، صص 67-98.
امینی، مریم؛ محسنیانراد، مهدی؛ کیمیاگر، مسعود و امیدوار، نسرین (1386)، «آگهیهای تلویزیونی، کودکانمان را به مصرف چه خوراکیهایی تشویق میکنند؟»، علوم تغذیه و صنایع غذایی ایران، سال دوم، شماره اول، صص 49-57.
انصارى دزفولى، مرتضى (1410)، کتاب المکاسب، قم: دار الکتاب.
اورویل، سی. واکر؛ هابر، دبلیو. بوید؛ مالینز، جان و لرش، ژان کلود (1383)، استراتژی بازاریابی: با رویکرد تصمیممحور، ترجمه سیدمحمد اعرابی و داوود ایزدی، تهران: دفتر پژوهشهای فرهنگی.
باهنر، ناصر و همایون، محمدهادی (1388)، گذرگاههای تبلیغات بازرگانی، تهران: پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات.
توکلی، احمد (1380)، بازار- دولت، کامیابیها و ناکامیها، تهران: سمت.
حر عاملى، محمد (1409)، وسائل الشیعه، قم: مؤسسه آل البیت علیهم السلام.
حر عاملى، محمد (1412)، هدایة الأمة إلى أحکام الأئمة؛ منتخب المسائل، مشهد: مجمع البحوث الإسلامیة.
حسینی انجدانی، مریم (1386)، «کودکان، والدین و آگهیهای تبلیغاتی تلویزیون»، پژوهش و سنجش، سال چهاردهم، شماره 51، صص 157-176.
حسینی پاکدهی، علیرضا (1379)، «تبلیغات تجاری و ارزشهای فرهنگی»، مجموعه مقالات اولین همایش صنعت تبلیغات (صص 116-153)، ویراستار: کورش اسعدی بیگی، تهران: اداره کل تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.
خانی جزنی، جمال (1379)، «دیدگاه نظام سرمایهداری و اسلام نسبت به فلسفه بازاریابی اجتماعی»، دانش مدیریت، سال سیزدهم، شماره 49، صص 99-114.
خداداد حسینی، سیدحمید، روستا، احمد و خلیلی شجاعی، وهاب (1389)، تبلیغات از تئوری تا عمل، تهران: حروفیه.
خیری، حسن (1387)، «انتخاب عقلانی در آموزههای اسلامی»، معرفت، سال هفدهم، شماره 126، صص 15-34.
رحمانی، محمد (1375)، «دادوستد خردسالان در نگاه محقق اردبیلی»، فصلنامه فقه اهل بیت علیهم السلام، شماره 5 و 6، صص 189-222.
رزاقی، ابراهیم (1374)، الگوی مصرف و تهاجم فرهنگی، تهران: چاپخش.
رسولی، محمدرضا (1386)، پژوهشنامه تبلیغات، تهران: پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات.
روستا، احمد، ونوس، داور و ابراهیمی، عبدالحمید (1387)، مدیریت بازاریابی، تهران: سمت.
زورق، محمدحسن (1368)، مبانی تبلیغ، تهران: صدا و سیما.
سلطانی، مرتضی (1384)، اخلاق تبلیغات بازرگانی، تهران: مرکز پژوهشهای اسلامی صدا و سیما.
سیفى مازندرانى، علیاکبر (1425)، مبانی الفقه الفعال فی القواعد الفقهیه الأساسیه، قم: دفتر انتشارات اسلامى وابسته به جامعه مدرسین حوزه علمیه قم.
شریف کاشانى، حبیبالله (1404)، تسهیل المسالک إلى المدارک، قم: المطبعة العلمیة.
صنوبر، ناصر، متفکر آزاد، محمدعلی و راضی، نسرین (1389)، «بررسی تطبیقی دیدگاه اسلام و نظام سرمایهداری در تصمیمهای آمیخته بازاریابی»، جستارهای اقتصادی، سال هفتم، شماره سیزدهم، صص 173-207.
عاملى، زینالدین بن على (شهید ثانى) (1410)، الروضه البهیه فی شرح اللمعه الدمشقیه، توضیح از کلانتر، قم: کتابفروشى داورى.
عاملی، سیدجعفرمرتضی (1369)، بازار در سایه حکومت اسلامی، ترجمه سیدمحمد حسینی، قم: دفتر انتشارات اسلامی.
عاملى، یاسین عیسى (1413)، الاصطلاحات الفقهیه فی الرسائل العملیه، بیروت: دارالبلاغه للطباعه و النشر و التوزیع.
فروزفر، علی (1386)، اصول و فنون تبلیغات، تهران: جهاد دانشگاهی، شعبه واحد تهران.
قرشى، سیدعلى اکبر (1412)، قاموس قرآن، تهران: دار الکتب الإسلامیه، چاپ ششم.
کاتلر، فیلیپ و آرمسترانگ، گری (1389)، اصول بازاریابی، ترجمه بهمن فروزنده، تهران: آموخته.
کاشفالغطاء نجفى، محمدحسین (1359)، تحریر المجله، نجف: المکتبه المرتضویه.
کلینى، محمد (1365)، الکافی، تهران: دار الکتب الإسلامیه.
مجلسى، محمدباقر (1404)، بحار الأنوار، بیروت: مؤسسه الوفاء.
محدث نورى، میرزاحسین (1408)، مستدرک الوسائل و مستنبط المسائل، بیروت: مؤسسه آل البیت علیهم السلام.
محقق داماد یزدى، سیدمصطفى (1406)، قواعد فقه، تهران: مرکز نشر علوم اسلامى.
مسعود، جبران (1382)، فرهنگ رائد الطلاب، ترجمه عبدالستار قمری، تهران: یادواره کتاب، چاپ دوم.
موحدى لنکرانى، محمدفاضل (1416)، القواعد الفقهیه، قم: چاپخانه مهر.
موسوى بجنوردى، سیدحسن (1419)، القواعد الفقهیه، قم: الهادی.
میرفخرایی، تژا (1379)، «آوای خاموش در گفتمان تبلیغات»، مجموعه مقالات اولین همایش صنعت تبلیغات (صص 188-213)، ویراستار: کورش اسعدی بیگی، تهران: اداره کل تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.
میرمعزی، سیدحسین (1388)، فلسفه علم اقتصاد اسلامی، تهران: پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی.
نیلی، مسعود (1387)، مبانی اقتصاد، تهران: نی.