افشانی، فریده (1393). مطالعه برندسازی شخصی سیاسی و چگونگی مدیریت آن در انتخابات. فصلنامه مطالعات انتخابات. 3 (7 و8). 32-5.
حسینی، سیدحمید؛ میرابی، وحیدرضا؛ رنجبر، محمدحسین و حسنپور، اسماعیل (1398). طراحی الگوی بازاریابی سیاسی شناختی (عصب پایه). دوفصلنامه علمی دانش سیاسی. 15 (2). 442-417.
حاجیپور، بهمن؛ حسینی، سیدمحمود و زارع، ساسان (1395). طراحی الگوی بازاریابی سیاسی در انتخابات محلی. چشمانداز مدیریت دولتی. 27 (3). 39-15.
خان ایلچی، محسن میرزا ابوالحسن؛ خرازی محمدیوندی آذر، رها؛ مجیدی قهرودی، نسیم (1400). الگوی ارزشهای مؤثر در خلق برند شخصی ـ سیاسی در ایران. فصلنامه انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات.33 (1). 31-1.
خیری، بهرام و قلیپور سنگلجی، پویا (1391). بازاریابی سیاسی. مفهوم. اهداف. ابزارها. راهبرد. 5 (8). 120-99.
دلیری، جواد (1396). بررسی شاخصهای برندسازی شخصی و سیاسی ترامپ و بازنمایی رسانهای آن با تأکید بر رقابتهای انتخاباتی 2016 ایالات متحده. فصلنامه رسانه. 28 (2). 51-25.
عابدی اردکانی، محمد و جاوری، علیرضا (1396). بازاریابی سیاسی و فرآیند تصمیمگیری رأیدهندگان؛ مطالعه موردی؛ جوانان رأیدهنده اصفهانی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی. فصلنامه علمی ـ پژوهشی سیاستگذاری عمومی. 3 (1). 202-177.
قریشی، سیدیحیی (1399). مدلسازی برند شخصی اساتید دانشگاه. رسالهی دکترا. دانشگاه آزاد اسلامی. واحد تهران مرکزی. دانشکده مدیریت.
کیماسی، مسعود؛ بحرینژاد، ریحانه و نصیری، مژگان (1396). بازاریابی سیاسی، چاپ دوم، مؤسسه انتشارات دانشگاه تهران.
نیومن، بروس ای. (1397). انقلاب بازاریابی در سیاست. (مترجمان، شهاب طلایی شکری و مهدی عبدالحمید). تهران: انتشارات بازاریابی. چاپ اول. (نشر اثر اصلی، 2016)
یوسفیرامندی (1397). الگوی رفتار رأیدهی مردم در انتخابات جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر رویکرد بازاریابی سیاسی، دوفصلنامه علمی ـ پژوهشی دانش سیاسی. 14 (2). 95-63.
Asmarianaki, M. (2017). Investigating The Effect Of Personalized Communication As A Personal Branding Strategy Used By Politicians To Influence Individuals ‘Intention To Vote. ONLINE PERSONAL BRANDING EFFECTS IN POLITICS.
Ahmed, M. A. Lodhi, S. & Mirza Naveed Shahzd (2011). political Brand: trusting a candidate in the age of mistrust, Journal of Business and Retail Management Research (JBRMR) 5 (2). 131-141.
Bhattacherjee, A. & Sanford. C. (2006). Influence processes for information technology acceptance: An elaboration likelihood model. 30 (4). 805-825.
Downer, L. (2013). Political branding in Australia: a conceptual model. 63rd Political Studiesassociation. Annual International conference CARDIFF.
Gefen, D. (2010). E-Commerce: The Role of Familiarity and Trust. Omega 28 (6). 725-737.
Harmes, A. (2016). Political Marketing in Post-Conflict Elections: The Case of Iraq. Journal of Political Marketing. (3). 1-45
Jones, L. W. Sinclair, R. C. & Courneya, K. S. (2003). The effects of source credibility and message framing on exercise intentions, behaviors, and attitudes: an integration of the elaboration likelihood model and prospect theory1. Journal of Applied Social Psychology. 33(1).179-196.
Kruikemeier, S. (2014). How political candidates use Twitter and the impact on votes. Computers in Human Behavior. 34 (150). 131-139.
Kotzaivazoglou, I. (2011). Political marketing in the Greek context: does market orientation exist? International review on public and nonprofit marketing. 8 (1). 41-56.
Pistolas, A. (2009). Political Marketing and Its Impact on Voting Behaviour in Greece: An analysis of the Greek Electorate’s Voting Behaviour. 9 (33). 1-25.
Rampersad, H.K. (2009). Be The CEO of Your Life: The Ultimate Authentic Personal Branding Formula for Standing Out from the Crowd. Global Vision. New Delhi.
Reeves, P. De Chernatony, L. & Carrigan, M. (2006). Building a political brand: Ideology or voter-driven strategy. The Journal of Brand Management. 13 )6). 418-428.
Speed, R. Butler, P. and Collins, N. (2015). Human branding in political marketing: Applying contemporary branding thought to political parties and their leaders. Journal of Political Marketing. 14 (1-2). 129-151.
Tempest, R. (2016). The Charismatic Body Politics of President Putin. Journal of Political Marketing. 15 (2-3). 101-119.