آماده، حمید و جعفرپور، محمود (1388). بررسی موانع و راهکارهای توسعهی بانکداری الکترونیکی در بانکهای خصوصی کشور. پژوهشنامه مدیریت اجرایی. 1 (36). 13-38.
ادیب حاج باقری، محسن؛ صلصالی، مهوش و پرویزی، سرور (1389). روش تحقیق کیفی. تهران: نشر تحفه.
حیدرزاده اقدم، نرجس (1400). ارائه الگوی مدیریت ریسک در بانکداری دیجیتال – رویکرد عقلانی. فصلنامه علمی پژوهشی دانش سرمایهگذاری. 10 (37). 489-515.
حیدری، هادی؛ عینیان، مجید و بختیار، مهدی (1399). نسل دیجیتالی فرایندهای بانکی: بررسی دیجیتالسازی فرایند نمونه بانکی. پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران. MBRI-PR-9911.
شامی زنجانی، مهدی؛ نبیی، فراز و ایراندوست، شادی (1400). ناخدایی دیجیتال: راهنمای تحول سازمانها در عصر دیجیتال. تهران: آریانا قلم.
صرافیزاده، اصغر و شهسواری، حمیدرضا (1394). موانع استقرار سیستم بانکداری جامع (Core Banking). خطمشیگذاری عمومی در مدیریت. 6 (1). 33-46.
طجرلو، علیرضا؛ انصاری، منوچهر؛ دیواندری، علی و کیماسی، مسعود (1400). طراحی چارچوب توسعه محصول جدید با رویکرد بانکداری دیجیتال (نمونهپژوهی: بانک ملت). مدیریت صنعتی. 13 (4). 559-579.
عباسی، ابراهیم و رجبی میاندره (1393). بررسی عوامل مؤثر و موانع وفاداری الکترونیکی به خدمات بانکداری الکترونیکی در مشتریان بانکهای خصوصی در استان گلستان. مجله مدیریت بازرگانی. 6 (4). 827-844.
عسگری، طیبه؛ نعیمی صدیق، علی و عبدالشاه، محمد (1398). تدوین راهبردهای نوین در صنعت بانکداری با تکیه بر فناوریهای دیجیتال. فصلنامه علمی راهبرد. 28 (3). 5-34.
محمدپور، پریماه و صاحب، طاهره (1400). ارائه مدلی جهت توسعه اثربخش تجربیات مشتری در اکوسیستم بانکداری دیجیتال با تمرکز بر مدلها و معماریهای مرجع. پنجمین همایش ملی پیشرفت های معماری سازمانی. مشهد.ttps://civilica.com/doc/1386012
Attride-Stirling, J. (2001). Thematic networks: an analytic tool for qualitative research. Qualitative Research. 1.(3). 385–405.
CASP - Critical Appraisal Skills Programme (2020, December 2). CASP - 10 questionsto help you make sense of a Qualitative research. Retrieved from https://casp-uk.net/
Chauhan, S., Akhtar, A. and Gupta, A. (2022). Customer experience in digital banking: a review and future research directions. International Journal of Quality and Service Sciences. 14 (2). 311-348. https://doi.org/10.1108/IJQSS-02-2021-0027
Finfgeld, D. L. (2003). Metasynthesis: The state of the art--so far. Qualitative Health Research. 13 (7). 893–904.
Gupta, S. (2018). Driving digital strategy: A guide to reimagining your business. Boston Massachusetts: Harvard Business Review Press.
Haralayya, B. (2021). How Digital Banking has Brought Innovative Products and Services to India. 6 (1). 16-18.
Jones, M. D., Hutcheson, S., & Camba, J. D. (2021). Past, present, and future barriers to digital transformation in manufacturing: A review. Journal of Manufacturing Systems. (60). 936–948.
Kane, G. C. (2017). Digital disruption is a people problem. Retrieved from https://sloanreview. mit. edu/article/digital-disruption-is-a-people-problem
Kaushik, A. K., & Rahman, Z. (2015). Innovation adoption across self-service banking technologies in India. International Journal of Bank Marketing. 33 (2). 96–121.
King, N. (2010). Interviews in qualitative research. Los Angeles: SAGE.
Krume Nikoloski (2014). The Role of Information Technology in the Business Sector. 3 (12). 303–309. Retrieved from http://www.ijsr.net/
Kumar, P., Chauhan, S., Gupta, P. and Jaiswal, M.P. (2023). A meta-analysis of trust in mobile banking: the moderating role of cultural dimensions. International Journal of Bank Marketing. 41 (6). 1207-1238. https://doi.org/10.1108/IJBM-02-2022-0075
Lettig, S.,von Horn, R. & Ramirez, G. (2020). Digital: A Delayed Banking Reality?.
Lachal, J., Revah-Levy, A., Orri, M., & Moro, M. R. (2017). Metasynthesis: An Original Method to Synthesize Qualitative Literature in Psychiatry. Frontiers in Psychiatry, 8.
Laudon, K. C., & Laudon, J. P. (2018). Management information systems [electronic resource]: Managing the digital firm / Kenneth C. Laudon, New York University, Jane P. Laudon, Azimuth Information Systems (Global edition). New York: Pearson.
Liere-Netheler, K., Packmohr, S., & Vogelsang, K. (2018). Drivers of Digital Transformation in Manufacturing. Proceedings of the 51st Hawaii International Conference on System Sciences. 3926-3937.
PricewaterhouseCoopers (2022, August 2). PwC’s 2021 Digital Banking Consumer Survey. Retrieved from.
Saldanha, T. (2019). Why digital transformations fail: The surprising disciplines of how to take off and stay ahead (First edition). Oakland CA: Berrett-Koehler Publishers a BK Business Book.
Sandelowski, M., & Barroso, J. (2007). Handbook for synthesizing qualitative research. New York. London: Springer.
Santini, F.D.O., Ladeira, W.J., Sampaio, C.H., Perin, M.G. and Dolci, P.C. (2019). A meta-analytical study of technological acceptance in banking contexts. International Journal of Bank Marketing. 37 (3). 755-774. https://doi.org/10.1108/IJBM-04-2018-0110
Shifa Fathima, J. (2020). Challenge Management of Banking Services – with Special Reference to Virtual Banking Service Challenges. Shanlax International Journal of Management. 7 (3). 57–66.
Skinner, C. (2016). Digital bank: Strategies to launch or become a digital bank. Singapore: Marshall Cavendish Business.
Uhl-Bien, M., Schermerhorn, J., & Osborn, R. (2015). Organizational Behavior. 13th Edition (13th edition). John Wiley & Sons.
Vukšić,V., Ivančić, L., & Vugec, D., (2018). A Preliminary Literature Review of Digital Transformation Case Studies. International Journal of Computer and Information Engineering. 12 (9). 737–742. Retrieved
Vial, G. (2019). Understanding digital transformation: A review and a research agenda. The Journal of Strategic Information Systems. 28 (2). 118–144.
Walsh, D., & Downe, S. (2005). Meta-synthesis method for qualitative research: A literature review. Journal of Advanced Nursing. 50 (2). 204–211.
Wessel, L., Baiyere, A., Ologeanu-Taddei, R., Cha, J., & Blegind Jensen, T. (2021). Unpacking the Difference Between Digital Transformation and IT-Enabled Organizational Transformation. Journal of the Association for Information Systems. 22 (1). 102–129.
Windasari, N. A., Kusumawati, N., Larasati, N., & Amelia, R. P. (2022). Digital-only banking experience: Insights from gen Y and gen Z. Journal of Innovation & Knowledge. 7 (2). 100170.
Xu, Y. (2008). Methodological Issues and Challenges in Data Collection and Analysis of Qualitative Meta-Synthesis. Asian Nursing Research. 2 (3). 173–183.