قرآن کریم (ترجمه فولادوند)
اندریسن، آلن (1390)، بازاریابی تغییرات اجتماعی: تغییر رفتار برای ارتقای بهداشت، توسعه اجتماعی و محیط زیست، ترجمه ناصر بلیغ، محمدرضا جوادی یگانه، و مهدی عباسی لاخانی، تهران: طرح آینده، چاپ دوم.
تمیمى آمدى، عبدالواحد بن محمد، (1410 ق)، غرر الحکم و درر الکلم، قم: دارالکتاب الإسلامی، چاپ دوم.
حر عاملى، (1409 ق)، وسائل الشیعه، قم: مؤسسه آلالبیت علیهم السلام.
جوادی آملی، عبدالله (1386)، تسنیم، تفسیر قرآن کریم، قم: اسراء.
خورشیدی، غلامحسین، و مقدمی، صابر (1382)، «تبیین مفهوم بازاریابی اجتماعی»، پژوهشنامه بازرگانی، سال هشتم، شماره 28، صص 141-163.
راغب اصفهانى، حسین بن محمد (1412 هـ. ق.)؛ المفردات فی غریب القرآن، تحقیق: صفوان عدنان داودى، چاپ اول، دمشق و بیروت: دارالعلم الدار الشامیة.
طباطبایی، سیدمحمدحسین (1374)، ترجمهی تفسیر المیزان، ترجمه سیدمحمدباقر موسوی همدانی، قم: دفتر انتشارات اسلامى جامعه مدرسین حوزه علمیه قم.
علیرحیمی، رحمتالله (1389)، اخلاق در اقتصاد با تأکید بر نظریات شهید صدر، چاپ اول، تهران: پرشکوه.
قرائتى، محسن (1383)، تفسیر نور، تهران: مرکز فرهنگى درسهایى از قرآن.
قرشی، سیدعلىاکبر (1371)، قاموس قرآن، چاپ ششم، تهران: دارالکتب الإسلامیة.
لسانی فشارکی، محمدعلی، و مرادی زنجانی، حسین (1391)، روش تحقیق موضوعی در قرآن کریم، چاپ سوم، قم: بوستان کتاب.
مکارم شیرازى، ناصر و دیگران (1374)، تفسیر نمونه، چاپ اول، دارالکتب الإسلامیة.
هادوی تهرانی، مهدی (1383)، مکتب و نظام اقتصادی اسلام، چاپ دوم، قم: خانه خرد.
یدالهپور، بهروز (1383)، مبانی و سیر تاریخی تفسیر موضوعی، قم: مؤسسه انتشارات دارالعلم.
Catanescu, C. & Tom, G. (2001), “Types of Humor in Television and Magazine Advertising”, Review of Business, Vol. 22, No. 2, pp. 5-92.
Cline, T. W., Altsech, M. B. & Kellaris, J. J. (2003), “When Does Humor Enhance or Inhibit Ad Responses? The Moderating Role of the Need for Humor”, Journal of Advertising, Vol. 32, No. 3, pp. 31-45.
Houston F. S. & Gassenheimer J. B. (1987). “Marketing and exchange”, Journal of Marketing, Vol. 51 (October), No.4, pp 3-18.
Kellaris, J. J. & Cline, T. W. (2007), “Humor and Memorability: On the Contributions of Humor Expectancy, Relevancy, and Need for Humor”, Psychology & Marketing, Vol. 24, No. 6, pp. 497-509.
Kotler, P. & Zaltman, G. (1971), “Social Marketing: An Approach to Planned Social Change”, Journal of Marketing, Vol. 35, No. 3, pp. 3-12.
Lwin, M. & Phau, I. (2013), “Effective Advertising Appeals for Websites of Small Boutique Hotels”, Journal of Research in Interactive Marketing, Vol. 7, No. 1, pp. 18-32.
Mackert, M. & Love, B. (2011), “Profits and Perspectives: Advertising, Social Marketing and Public Health”, Journal of Social Marketing, Vol. 1, No. 3, pp. 240-246.
De Pelsmacker, P., Cauberghe, V. & Dens, N. (2011), “Fear Appeal Effectiveness for Familiar and Unfamiliar Issues”, Journal of Social Marketing, Vol. 1, No. 3, pp. 171-191.
Rogers, R. W. (1983), “Cognitive and Physiological Processes in Fear Appeals and Attitude Change: A Revised Theory of Protection Motivation”, in Cacioppo, J. and Petty, R. (Eds), Social Psychophysiology (pp. 153-176), New York, NY: Guilford.
Solomon, M., Bamsosy, G., Askegaard, S. & K.Hogg, M. (2006), Consumer Behavior a European Perspective, New Jersey: prentice hall, third edition.
Stead, M., Gordon, R., Angus, K. & McDermott, L. (2007), “A Systematic Review of Social Marketing Effectiveness”, Health Education, Vol. 107, No. 2, pp. 126-191.
Toncar, M. F. (2001), “The Use of Humor in Television Advertising: Revisiting the US-UK Comparison”, International Journal of Advertising, Vol. 20, No. 4, pp. 521-539.
Witte, K. (1992), “Putting the Fear back into Fear Appeals: The Extended Parallel Process Model”, Communication Monograph, Vol. 59, No. 4, pp. 329-349.
Weinberger, M. G., Spotts, H. E., Campbell, L. & Parsons, A. L. (1995), “The Use of Humor in Different Advertising Media”, Journal of Advertising Research, Vol. 35, No. 3, pp. 44-56.
Weinberger, M. G. & Gulas, C. S. (1992), “The Impact of Humor in Advertising –A Review”, Journal of Advertising, Vol. 21, No. 4, pp. 35-59.