آذر، عادل و رجبزاده، علی (1387). تصمیمگیری کاربردی (رویکرد MADM). تهران: نگاه دانش.
آذر، عادل؛ بختیاری، حسین و محمدی، مهدی (1392). ارزیابی و مقایسه روشهای عارضهیابی سازمان با رویکرد AHP فازی، اندیشه مدیریت راهبردی. 7 (2). 189-213.
حلّى، یحیى بن سعید (1405ه ق). الجامع للشرائع. قم: مؤسسة سید الشهداء العلمیة.
خراسانى، آخوند محمدکاظم بن حسین (1413ه ق). کتاب فی الوقف (للآخوند). قم: دفتر انتشارات اسلامى وابسته به جامعه مدرسین حوزه علمیه.
خمینى، سید روحالله موسوى (1409ق). تحریر الوسیله. قم: مؤسسه مطبوعات دارالعلم.
رحیمی، صالح و راجی، سامان (1395). تحلیل و مقایسه متدولوژیها و مدلهای عارضهیابی در حوزه مدیریت منابع انسانی. دومین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران. تهران.
زمانی، زهره؛ هاشمی، میترا و وفائینژاد، محمد (1392). بررسی رابطه تفویض اختیار مدیران با رضایت شغلی کارکنان معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی. دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین. گرگان.
طباطبایی، سید صادق (1392). بررسی فقهی وقف پول. مجله فقه. 20 (75). 107- 135.
طوسى، محمد بن على بن حمزه (1408ه ق). الوسیلة إلى نیل الفضیلة. قم: انتشارات کتابخانه آیت الله مرعشى نجفى.
عابدی جعفری، حسن؛ تسلیمی، محمدسعید؛ فقیهی، ابوالحسن و شیخزاده محمد (1390). تحلیل مضمون و شبکه مضامین: روشی ساده و کارآمد برای تبیین الگوهای موجود در دادههای کیفی. دو فصلنامه اندیشه مدیریت راهبردی. 5 (2). 151-198.
فاضل حسنآبادی، مهسا؛ محمدی الیاسی، قنبر و رضاییزاده، مرتضی (1394). شناسایی و مدلسازی انگیزههای بهکارگیری نظام مدیریت عملکرد منابع انسانی در کسبوکارهای بزرگ ایرانی. آموزش و توسعه منابع انسانی. 2 (6). 167 -194.
گلپایگانى، لطفالله صافى (1416ق). هدایة العباد (للصافی). قم: دارالقرآن الکریم.
مسعودسینکی، سپیده و سیدنقوی، میرعلی (1395). عارضهیابی سازمانی براساس مدل ویس بورد: مطالعه موردی در دانشگاه علوم پزشکی تهران. پیاورد سلامت. 10 (6). 461-469.
موسویان، سید عباس و نصرآبادی داود (1388). طراحی اوراق وقف بر مبنای عقد صلح وقف جهت تامین مالی طرحهای عام المنفعه. مطالعات اقتصاد اسلامی. 2 (1). 39 تا 68.
نظری، رسول و علی، پناهیان آفرین (1395). ارائه مدل اثر تفویض اختیار مدیران بر توانمندسازی و ارتقای اثربخشی سرمایه انسانی در سازمانهای ورزشی. مطالعات مدیریت ورزشی. 8 (39). 37-50.
شمس، غلامرضا و بولوسار، کارلوس (1389). ارزیابی میدانی مدل تعالی سازمانی EFQM به عنوان یک چارچوب مدیریت کیفیت فراگیر. چشمانداز مدیریت دولتی. 1 (2). 109 تا 124.
Alexander Di Pofi, J. (2002). Organizational diagnostics: integrating qualitative and quantitative methodology. Journal of Organizational Change Management. 15 (2). 156-168.
Avenarius, H. (1993). Introduction: image and public relations practice. Journal of Public Relations Research. 5 (2). 65-70.
Braun, Virginia, Clarke, Victoria, Using thematic analysis in Psychology (2006). Qualitative Research in Psychology. 3 (2). 77-101.
Cornelissen, J. & Thorpe R. (2002). Measuring a Business School’s Reputation: Perspectives. Problems and Prospects. European Management Journal. 20 (2). 172-178.
Fernandez Sergio, Rainey Hal G. (2006). Managing Successful Organizational Change in the Public Sector. public administration review. 66 (2). 168-176.
Lok Peter & Crawford John, (2000). The application of a diagnostic model and surveys in organizational development. Journal of Managerial Psychology. 15 (2). 108-124.
Luna-Reyes, Luis Felipe, Andersen, Deborah Lines, (2003). Collecting and analyzing qualitative data for system dynamics: methods and models. System Dynamics Review. 19 (4). 271-296.
Ryan, Grey W. & Bernard, H. Russell, (2003). Techniques to Identify Theme. Field Method. 15 (1). 85-109.
Turban, D. B. & Greening, D.W. (1997). Corporate social performance and organizational attractiveness to prospective employees. Academy of Management Journal. 40 (3). 658-672.