امامزاده، سیدمسعود (1384). تبیین اهمیت و بررسی ضرورتهای توسعه صنعت پویانمایی ایران. مجموعه مقالات همایش سیاستها و مدیریت برنامههای رشد و توسعه در ایران؛ جلد چهارم: سیاستهای فرهنگ و توسعه. تهران: مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامهریزی، صص. 159-173.
خداداد حسینی، سید حمید و رضوانی، مهران (1391). مدیریت جامع برند. تهران: دفتر پژوهشهای فرهنگی.
دفتر سنجش فرهنگی (1386). شاخصهای فرهنگ عمومی. تهران: دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی.
ذوالفقاری، سمیه (1395). تغییرات فرهنگی پیامهای پربینندهترین کارتونهای خارجی تلویزیون ایران در دهههای 70 و 90. (پایاننامه کارشناسی ارشد). دانشگاه رفاه. تهران، ایران.
رفعتجاه، مریم (1387). دختران جوان و اوقات فراغت. فصلنامه مطالعات جوانان. (13). 151-173.
زارعی، عظیم و اسدی، محمد (1397). شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در تدوین استراتژی مرچندایزینگ کاراکترهای انیمیشنی در بازار ایران با استفاده از روش نظریه مبنایی. فصلنامه مدیریت بازرگانی. 10 (3). 567-582.
یزدانپناه شاهآبادی، محمدرضا؛ سجادزاده، حسن و رفیعیان، مجتبی (1398). تبیین مدل مفهومی برندسازی: مروری بر ادبیات نظری. فصلنامه باغ نظر. 16 (71). 19-34.
شیرازی، حسین و ایزدخواه، محمدمهدی (1395). رویکرد سیاستی در اقتصاد فرهنگ؛ موردمطالعه: تجاریسازی محصولات جانبی انیمیشن. فصلنامه سیاستگذاری عمومی. 2 (3). 141-161.
صفورا، محمدعلی و عرب، زهرا (1394). «بررسی و تحلیل بازار تولید هنر ـ صنعت انیمیشن در ایران و موانع توسعه آن (براساس مدل سوات). دوفصلنامه هنرهای کاربردی. 4 (7). 29-37.
صفورا، محمدعلی؛ افشار مهاجر، کامران و حسینیشکیب، فاطمه (1393). بررسی ساختاری پویانمایی تلویزیونی و ارائه الگوی تحلیل متن. نشریه هنرهای زیبا. 19 (1). 71-82.
عزیزی، شهریار و آژینی، احمدرضا (1391). طنین برند: کاربرد هرم ارزش ویژه برند کلر در بانک صادرات ایران. فصلنامه پژوهشهای مدیریت عمومی. 5 (17). 121-134.
فرهنگستان زبان و ادب فارسی؛ گروه واژهگزینی (1385). فرهنگ واژههای مصوب فرهنگستان. تهران: فرهنگستان زبان و ادب فارسی. گروه نشر آثار.
کلر، کوین لین (1394). مدیریت استراتژیک برند. (عطیه بطحایی، مترجم). تهران: سیته (نشر اصلی اثر 2008).
مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی (بیتا). قانون ثبت علائم و اختراعات. قابل دسترسی در: http://rc.majlis.ir/fa/law/show/92280.
مشبکی، اصغر؛ صادقیانی، فرشاد و صادقیانی، ایوب (1394). ارزش ویژه برند با رویکرد به بازار ایران. تهران: آگاه.
Aaker, D.A. (1991). Managing Brand Equity; Capitalizing On the Value of Brand Name. The free press. New York. N.Y.
Bayazıt Şahinoğlu, Zeynep, & Yıldırım, Figen. (2014). Handbook of Research on the Impact of Culture and Society on the Entertainment Industry. Hershey. Pennsylvania.
Braun, V. & Clarke, V. (2006). Using thematic analysis in psychology. Qualitative Research in Psychology. 3 (2). 77-101
Con Menictas, Paul Z & Wang, Jordan J. Louviere. (2012). Assessing the validity of brand equity constructs. Journal of Australasian Marketing. 20 (1). 3-8.
Erdem, T & Swait, J. (1998). Brand equity as a signalling phenomenon. Journal of Consumer Psychology. 7 (2). 131–157.
Jones, Brian Jay. (2016). George Lucas: A Life. New York City: Little, Brown and Company. 289–90.
Keller, K. L, Parameswaran, M. G & Jacob, I. (2013). Strategic brand management: Building, measuring, and managing brand equity. Pearson Education India. Hornby, Albert Sydney. (2008). d advanced learner's dictionary of current English [Book]. Tehran: Zaban Amuz.
Keller. K. L. (1993). Conceptualizing, measuring, and managing: customer-based brand equity. Journal of Marketing. 57 (1). 1–22.
Kotler, fhilip. (1999). Marketing Management: Analysis, Planning, Implementation and Control (9 th ed). NJ: Prentice Hall. Upper Saddle River. NJ.
Krishnan, H. S. (1996). Characteristics of memory associations: a consumer-based brand equity perspective. International Journal of Research in Marketing. 13 (4). 389–405.
Netemeyer, R. G; Krishnan, B; Pullig, C; Wang, G; Yagci, M; Dean, D; Ricks, J & Wirth, F. (2004). Developing and validating measures of facets of customer-based brand equity. Journal of Business Research. 57 (2). 209–224.
Park, C. S & Shrinivasan, V. (1994). A survey-based method for measuring and understanding brand equity and its extendibility. Journal of Marketing Research. 31 (2). 271–288
Sanaz farjam & Xu Hongyi. (2015). Reviewing the Concept of Brand Equity and Evaluating Consumer Based Brand Equity. (CBBE) Models. International journal of-management science and business administration. 1 (8). 14 – 29.
Webster's new world dictionary of the English language [Book]. (1998). Editor in chief David B. Guralni, Mashhad: vaqafi.
Yoo, B; Donthu, N & Lee, S (2000). An examination of selected marketing mix elements and brand equity. Journal of the Academy of Marketing Science. 28. (2). 195-211.
Yoo, B & Donthu, N. (2001). Developing and Validating a Multidimentional Consumer-Based Brand Equity Scale. Journal of Business Research. 52 (1). 1-14.
Emamzadeh, Seyed Massoud (2005). Explain the importance and study of the development needs of the Iranian animation industry. Proceedings of Conference on Policies and Management of Growth Development Programs in Iran; Volume 4: Culture and Development Policies. Tehran: Higher Institute for Management and Planning studies, 159-173.
Khodadad Hosseini, Seyed Hamid and Rezvani, Mehran. (2012). Comprehensive brand management. Tehran: Daftar pazhooheshhaye farhangi.
Cultural Assessment Office. (2007). Public culture indicators. Tehran: Secretariat of the Public Culture Council.
Zolfaghari, Somayeh. (2016). Cultural changes in the messages of the most viewed foreign cartoons on Iranian television in the 70s and 90s. (Master's thesis). Nongovernmental Collage Nonprofit Refah.Tehran, Iran.
Rafat Jah, Maryam. (2008). Young girls and leisure. Journal of Youth Studies, 13: 151-173.
Yazdanpanah Shahabadi, Mohammad Reza, Sajjadzadeh, Hassan and Rafieian, Mojtaba. (2019). Developing a Conceptual Model for Place Branding: A Review of Theoretical Literature. Bagh-e Nazar, 71 (16): 19-34.
Shirazi, Hossein & Izadkhah, Mohammad Mahdi. (2016). Policy Approach to Cultural Economics; Case Study: Merchandising in Animation Licensed Products. Public Policy, 2 (3): 141-161.
Safoora, Mohammad Ali; Afshar Mohajer, Kamran & Hosseini Shakib, Fatemeh. (2014). Structural studies of TV Animation and exposure method for Animation content analysis. Journal of Honar, 19 (1): 71-82.
Academy of Persian Language and Literature; A collection of terms. (2006). Tehran: Academy of Persian Language and Literature.
Keller, Kevin Lane. (2015). Strategic brand management: building, measuring, and managing brand equity, 3rd ed, c2008. Translated by Atieh Bathai. Tehran: citeh
The Research Center of Islamic legislative Assembly. (no date). Registration Law of Trademarks and Inventions. Available from: http://rc.majlis.ir/fa/law/show/92280.
Moshbaki, Asghar, Sadeghiani, Farshad & Sadeghiani, Ayub. (2015). Brand equity with an approach to the Iranian market. Tehran: Agah.