باقری، مصباح الهدی و عرفانی فر، اکبر (1389)، «طراحی مدل مؤلفههای مؤثر بر تصویر سازمانی دانشگاه امام صادق (ع)»، اندیشه مدیریت راهبردی، 4(2)، صص 43-77.
باقری زاده، سیدمحمد (1374)، «نوآوری در سازمان»، ماهنامه علمی ـ آموزشی تخصصی تدبیر، شماره 60، صص 19-22.
داوری، رضا و رضا زاده، آرش (1392)، مدلسازی معادلات ساختاری با نرم افزار PLS، تهران: انتشارات جهاد دانشگاهی.
رضائیان، علی (1385)، اصول مدیریت، تهران: انتشارات سمت.
سلیمانی، افشین (1384)، کلاس خلاقیت، تهران: انتشارات انجمن اولیاء و مربیان.
شهرآرای، مهرناز و مدنیپور، رضا (1375)، «سازمان خلاق و نوآور»، مجله دانش مدیریت، شماره 35-34، صص 39-48.
عبداللهی، ابوطالب (1387)، «نقش مدیران و سازمانها در خلاقیت و نوآوری»، فصلنامه حصون، شماره 16، صص151-171.
علیرضایی، ابوتراب و تولایی، روحالله (1387)، «ترغیب خلاقیت و نوآوری در میان کارکنان»، دو ماهنامه انسانی پلیس، شماره 16، صص 37-60.
قلیپور، آرین؛ روشننژاد، مژگان و شرافت، شاپور (1389)، «تبیین تناسب فرد ـ سازمان، به عنوان عاملی اثرگذار در بیگانگی از کار و پیوند کاری»، مجله اندیشه مدیریت راهبردی، 4(1)، صص 209-229.
قلیپور، آرین و آغاز، عسل (1393)، مدیریت منابع انسانی پیشرفته (2): سیستم حقوق و مزایا، تهران: انتشارات سازمان مدیریت صنعتی.
کاظمی، مهدی و همراهی، محمد (1388)، «آسیبشناسی دورههای آموزش ضمن خدمت بر اساس مدل سیپ؛ مطالعه موردی استان فارس»، پژوهشهای مدیریت، 2(4)، صص 113-130.
محمدی مقدم، یوسف؛ غلامحسینی، حسین؛ یزدانشناس، ابوذر و مظلومی، محمدرضا (1393)، تأثیر تناسب فرد ـ شغل و فرد ـ سازمان بر تعهد سازمانی کارکنان نقش میانجی قرارداد روانشناختی )مطالعه موردی: شرکت ملی گاز ایران(، فصلنامه علمی ـ پژوهشی مدیریت و منابع انسانی در صنعت نفت، 6(21)، صص 10-28.
محمدی، حیدر؛ رنجبر، مجید (1391)، «آموزش ضمن خدمت و بهبود سازمانی»، فصلنامه مدیریت بر آموزش انتظامی، 4(3)، صص16-25.
هرندی، عطاءاله؛ سعادتیار، فاطمه و فاطمی، زهرا (1393)، «مدلسازی تأثیرات تصویر مطلوب بر مصرفکنندگان در بخش خدمات»، فصلنامه علمی ـ پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، 4(2)، صص 125-140.
Aaker, David A. (2012), "Building strong brands", Simon and Schuster.
Ambler, Tim and Barrow, Simon (1996), "The employer brand, Journal of brand management", 4.3. pp 185-206.
Backhaus, Kristin and Tikoo, Surinder (2004), "Conceptualizing and researching employer branding", Career development international, 9(5), 501-517.
Bazerman, Max (1998), "Judgment in managerial decision making" (4th ed.); New York: John Wiley & Sons.
Berthon, Pierre and Ewing, Michael and HAH, Li Lian (2005), "Captivating company: dimensions of attractiveness in employer branding". International journal of advertising, 24.2. pp 151-172.
Bovee, Courtland L. and Thill, Johnv and Wood, Marian Burk and Dovel, George P (1993), "Management" International Ltd. Mc Grow Hill Book Co.
Fornell, C., & Larcker, D. F. (1981), Evaluating structural equation models with unobservable variables and measurement error. Journal of marketing research, 39-50.
Heilmann, Pia and Sarrenketo, Sami and Liikkanen, Katja (2013), "Employer branding in power industry", International Journal of Energy Sector Management, 7.2. pp 283-302.
Hubschmid, Elena (2012), "Shaping Efficient Employer Branding Strategies to Target Generation Y: A Cross-national Perspective on Recruitment Marketing", Peter Lang.
Hunter, Samuel T. and Cushenbery, Liliya and FriedriIch, Tamara (2012), "Hiring an innovative workforce: A necessary yet uniquely challenging endeavor", Human Resource Management Review, 22.4. pp 303-322.
Judge, Timothy A. and Bretz, Robert D. (1994), "Person-organization fit and the theory of work adjustment: Implications for satisfaction, tenure, and career success", Journal of Vocational behavior, 44.1. pp 32-54.
Keller, Kevin Lane.(1993), "Conceptualizing, measuring, and managing customer-based brand equity", The Journal of Marketing, pp 1-22.
Knox, Simon and Freeman, Cheryl (2006), "Measuring and managing employer brand image in the service industry". Journal of Marketing Management, 22.7-8. pp 695-716.
Lievens, Filip and Decaesteker, Christoph and Coetsier, Pol (2001), "Organizational attractiveness for prospective applicants: A person-organization fit perspective", Applied Psychology, 50(1). pp 30-51.
Luthans, Fred (1992), "Organizational Behavior", New York: Mac Graw, Hill Book Company.
Papalia, Diane E. and Sally Wendkos, Olds (1988), "Psychology", New York: Mac Graw, Hill Book Company.