ابراهیمی، ایوب؛ عباسیان، حسین؛ آراسته، حمیدرضا و زینآبادی، حسنرضا (1400). طراحی الگوی مربیگری فرایند کارورزی دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان. مطالعات آموزشی و آموزشگاهی. 10 (2۷). 7-39.
اصلانی، فرشاد؛ قلیپور، آرین و نرگسیان، عباس (1401). ارائه مدل یادگیری تأملی در روابط مربیگری در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات. مطالعات مدیریت دولتی ایران. 5 (4). 157-193.
امجدی، کاظم و شافعی، احسان (1396). تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر شاخصهای بهبود فضای کسبوکار کشورها (مکانیزمی جهت ارتقای بهرهوری). مدیریت بهرهوری. 2 (11). 203-223.
باباییفارسانی، میثم؛ امیندوست، عاطفه و علیدادی، ابوذر (1397). طراحی الگوی نوآوری باز در شرکتهای کوچک و متوسط با استفاده از نظریه دادهبنیاد (مورد مطالعه: صنایع غذایی استان چهارمحال و بختیاری). مدیریت راهبردی دانش سازمانی. 1 (2). 95-136.
پورجمشیدی، حدیث؛ رضایی، بیژن و نادری، نادر (1402). مؤلفههای اثرگذار و میزان اثر آنها در پیشبرد توسعه مربیگری (کوچینگ) کسبوکار ، پژوهشهای کارآفرینی و نوآوری. 2 (3). 17-28.
تقیزادههرات، علی و هادیانپور، مهدی (1395). شایستگیهای مربیگری کسبوکار. کنفرانس بینالمللی پژوهشهای نوین در مدیریت اقتصاد و حسابداری، 4.
حسینزادهمقدم، محمدرضا (1394). تأثیر فناوری اطلاعات در مدیریت کسبوکار با ارائه تدوین طرح کسبوکار (Plan Business). مدیریت کسبوکار. 28 (7). 79-88.
خادمیکلهلو، محمد؛ عارفی، محبوبه؛ خراسانی، اباصلت و رضائیان، علی (1398). ارائه الگوی مفهومی وظایف مدیران فناوری اطلاعات در مراکز آموزش عالی. مدیریت و برنامهریزی در نظامهای آموزشی. 12 (1). 125-150.
خزائیاصل، صادق؛ کرد، باقر؛ کشتهکر، عبدالعلی؛ روشن، سیدعلیقلی و ایمانی، عبدالمجید (1398). نقش روابط مبتنی بر اعتماد در پیشبینی و تبیین فرهنگ مطلوب مربیگری (مورد مطالعه: شرکت برق منطقهای سیستان و بلوچستان). پژوهشهای مدیریت عمومی. 12 (45). 31-58.
سرفرازی، مهرزاد؛ اخروی، حسین و پیروز، پیمان (1399). فناوری اطلاعات و ارتباطات بهعنوان عاملی کلیدی و اثرگذار بر استقرار کارآفرینی الکترونیک. نشریه علمی رویکردهای پژوهشی نوین مدیریت و حسابداری. 4 (14). 70-92.
صحرایی، شقایق؛ و مافیبالانی، داود (1402). بررسی نقش بهکارگیری بازاریابی الکترونیک و فناوری اطلاعات در کسبوکار صنایع غذایی مینو در دوره رکود اقتصادی. فصلنامه ارزشآفرینی در مدیریت کسبوکار. 3 (1). 82-105.
عزیزی، محمد و گودرزی، علی (1397). توسعه سرمایه انسانی با رویکرد مربیگری: شایستگیهای خاص مربیان کسبوکار. فصلنامه آموزش و توسعه منابع انسانی. 16 (5). 97-116.
عزیزی، محمد؛ حسینلو، حمید و وکیلی، یوسف (1399). شناسایی ابعاد و مؤلفههای رفتاری مربیان کارآفرینی. آموزش و توسعه منابع انسانی. 8 (28). 62-90.
فرامرزی، ملیحه؛ محمدیالیاسی، قنبر و طالبی، کامبیز (1401). شناسایی چارچوب انتخاب سبک مربیگری مدیران کسبوکارهای با رشد بالا. فصلنامه علمی پژوهشی توسعه کارآفرینی. 15 (3). 522-538.
قارلقی، سجاد؛ خراسانی، اباصلت؛ شمس، غلامرضا و قلیچلی، بهروز (1400). طراحی و تبیین الگوی صلاحیتهای حرفهای مربیگری اجرایی برای آموزش و توسعه مدیران و رهبران سازمانها. نشریه اندیشه مدیریت راهبردی. 15 (2). 271-308.
قاسم زاده، مریم و سلاطین، پروانه (1398). تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر کارآفرینی. نشریه اقتصاد و تجارت نوین. 14 (1). 107-128.
میرفلاحدموچالی، رضوانه؛ ابراهیمپورازبری، مصطفی و مرادی، محمود (1398). تأثیر قابلیت فناوری اطلاعات بر عملکرد شــرکت: نقش میانجی فرآیند کسبوکار و قابلیت یکپارچگی زنجیره تأمین. توسعه تکنولوژی صنعتی. 35 (17). 49-62.
Allen, T. D; Eby, L. T; Poteet, M. L; Lentz, E & Lima, L (2004). Career Benefits Associated with Mentoring for Protégés: A Meta-Analysis. Journal of Applied Psychology. 89 (1). 127-136.
Amjadi, K & Shafeei, E (2017). The effect of Information and Communication technology on improving the Business circumstances indicators in countries (A mechanism to improve productivity). productivity management (beyond management). 11 (41). 203-223.
Antonic, B. (2007). Intrapreneursip: acomparative structural equation modeling study. Industrial management & data system. 107 (3). 309-325.
Ashjaee, M.; Ghafourian Shagerdi, A & Behboodi, O (2022). Alignment of information technology. business and marketing strategies and its effect on export and trade performance in critical conditions. Journal of Innovation Ecosystem. 2 (3). 25-42.
Aslani, F; Gholipour, A & Nargesian, A (2022). A Reflective Learning Model in Coaching Relationships in the Information and Communication Technology Industry. Journal of Iranian Public Administration Studies, 5(4), 157-193. doi: 10.22034/jipas.2022.325871.1340 [In persion]
Audet, J & Couteret, P (2012). Coaching the entrepreneur: Features and success factors. Journal of Small Business and Enterprise Development. 19 (3). 515- 531.
Azizi, M & Goodarzi, A (2018). Human Capital Development with a Coaching Approach: Specific Competencies of Business Coaches. Quarterly Journal of Education and Human Resource Development. 16 (5). 97-116. [In persion]
Babaee Farsani, M; Amindoust, A & Alidadi, A (2018). Designing an Open Innovation Model in Active Small and Medium Sized Enterprises through Grounded Theory (Case Study: Food Industries in Chaharmahal & Bakhtiari Province). Strategic Management of Organizational Knowledge. 1 (2). 95-136.
doi: 10.47176/smok.2018.9513 [In persion]
Brynjolfsson, E & McAfee, A (2017). Machine. Platform. Crowd: Harnessing Our Digital Future. New York: W. W. Norton & Company.
Bryson, A & Forth, J (2016). What Role Did Management Practices Play in SME Growth Post-Recession? Scottish Journal of Political Economy. 2019. 66 (4). 527 – 558.
Clutterbuck, D (2004). Everyone Needs a Mentor: Fostering Talent in Your Organization (4th ed.). London: CIPD.
Crompton BM, Smyrnios KX, Bi R. (2012). Measuring the influence of business coaching on fast-growth firms. Small Enterprise Research. 19 (1). 16-31.
Cross, R & Parker, A (2004). The Hidden Power of Social Networks: Understanding How Work Really Gets Done in Organizations. Boston: Harvard Business Review Press.
Damnjanovic,V; Proud, W & Milosavljevic, M (2021). Mentoring development at student international business case competitions. Euro Med Journal of Business. 16 (2). 154-170.
Davenport, T. H & Kirby, J (2016). Only Humans Need Apply: Winners and Losers in the Age of Smart Machines. New York: Harper Business.
Dutton, J. E & Heaphy, E. D (2003). The Power of High-Quality Connections. Positive Organizational Scholarship . 263-278.
Ebrahimi, A; Abbasian, H; Arasteh, H. R & Zeinabadi, H. R. (2021). Identify Effective Components in Coaching in Process of Student-teachers Intership at the Farhangian University. Educational and Scholastic studies. 10 (2). 7-39. [In persion]
Eby, L. T; Allen, T. D; Evans, S. C; Ng, T & DuBois, D. L (2008). Does Mentoring Matter? A Multidisciplinary Meta-Analysis Comparing Mentored and Non-Mentored Individuals. Journal of Vocational Behavior. 72 (2). 254-267.
Edwards, J; Snowden, M, P & Halsall, J (2017). The example of coaching in the public sector: a quantitative case study. Int. J. of Society Systems Science. 9 (2). 89-104.
Faramarzi, M; Mohammadi Elyasi, G & talebi, K (2022). Identifying the Factors Influencing the Selection of Coaching Style by Managers of Fast-Growing Businesses. Journal of Entrepreneurship Development. 15 (3). 522-538.
doi: 10.22059/jed.2022.319765.653616[In persion]
Garvey, B; Stokes, P & Megginson, D (2017). Coaching and Mentoring: Theory and Practice (3rd ed.). London: SAGE Publications.
Gharloghi, S; khorasani, A; shams, G & ghelich lee, B (2021). Designing and explanation of executive coaching competencies model for training and development of managers and leaders of organizations. Strategic Management Thought. 15 (2). 271-308.
doi: 10.30497/smt.2022.241533.3281[In persion]
Ghasemzadeh, M & Salatin, P (2019). The impact of Information and Communication Technology on Entrepreneurship in Selected Countries: panel data Approach. new economy and trad, 14(1), 107-128.
doi: 10.30465/jnet.2019.4282[In persion]
Grant, A. M & Green, R. M (2018). Developing clarity on the coaching‐counselling conundrum: Implications for counsellors and psychotherapists. Counselling and Psychotherapy Research. 18 (4). 347-355.
Higgins, M. C & Kram, K. E (2001). Reconceptualizing Mentoring at Work: A Developmental Network Perspective. Academy of Management Review. 26 (2). 264-288.
Hosseinzadeh Moghaddam, M. R (2014). The Impact of Information Technology on Business Management with the Presentation of Business Plan Development. Business Management. 28 (7). 79-88. [In persion]
Jones, G & Gorell, R (2018). 50 top tools for coaching: a complete toolkit for developing and empowering people. Kogan Page Publishers.
Khademi kolahlou, M; Arefi, M; Khorasani, A & Rezaian, A (2019). A Model for Chief Information Officer’s Tasks in Higher Education Institutions. Journal of Management and Planning In Educational System. 12 (1). 125-150.
doi: 10.29252/mpes.12.1.125. [In persion]
Khazaei Asl, S; Kord, B; Keshtegar, A; Rowshan, S. A & Imani, A (2019). The Role of Trust-Based Relationships Components in Predicting the Coaching Optimal Culture Components (Case Study: Sistan and Baluchestan Province Electric Power Company). Public Management Researches. 12 (45). 31-58.
doi: 10.22111/jmr.2019.31395.4756. [In persion]
Kram, K. E (1985). Mentoring at Work: Developmental Relationships in Organizational Life. Glenview. IL: Scott. Foresman.
Martinez, I & Nguyen, T (2014). Using Information and communication technology to support womens entrepreneurship in central and west asia. Cornell university ILR School.
McCarthy, G & Milner, J (2020). Ability. motivation and opportunity: managerial coaching in practice. Asia Pacific Journal of Human Resources. 58 (1). 149-170.
Megginson, D & Clutterbuck, D (2005). Techniques for Coaching and Mentoring. Oxford: Elsevier.
Mihiotis A & Argirou N (2016). Coaching: from challenge to opportunity. Journal of Management Development. 35 (4). 448-463.
Mirfallah domochali, R; Ebrahimpour, M & Moradi, M (2019). Impact of information technology Capabilities on firm performance: the mediation role of business process management and supply chain integration Capabilities. Quarterly journal of Industrial Technology Development. 17 (35). 49-62. [In persion]
Moradi Shirazi, S.A; Fayyazi, M; Heidar, A & Babaei Zakliki, MA (2019). An Ethnographic Approach to Antecedents in Coaching Process. Public Organizations Management. 7 (2). 106-124.
Pourjamshidi, H; rezaee, B & naderi, N (2023). Effective components in promoting the development of business coaching. Journal of Entrepreneurship and Innovation Research. 2 (3). 17-28.
doi: 10.22034/eir.2023.183929[In persion]
Reida A; Cooka J; Viedgeb C & Scheepersa CB (2020). Developing management effectiveness: The nexus between teaching and coaching. The International Journal of Management Education. 18 (1). 1-18.
Sahraei, S & mafibalani, D (2023). Examining the role of using electronic marketing and information technology in the business of Minoo food industry in the period of economic recession. Journal of value creating in Business Management, 3 (1). 82-105.
doi: 10.22034/jvcbm.2023.391718.1079. [In persion]
Sarfarazi, M; Akharvi, H & Pirooz, P (2020). Information and Communication Technology as a Key and Influential Factor in the Implementation of E-Entrepreneurship. The Scientific Journal of Novel Research Approaches in Management and Accounting. 4 (14). 70-92. [In persion]
Scaramuzzi, E (2002). E-government Lesson and Approaches. Available at: www.newecentury.com/info/lesson .
TaghizadehHerat, A & Hadipour, M (2016). Business Coaching Competencies. International Conference on Modern Research in Management. Economics and Accounting.
World Economic Forum. (2020). The Future of Jobs Report 2020. Geneva: WEF.