دوره و شماره: دوره 18، شماره 3 - شماره پیاپی 41، مهر 1403 

مقاله علمی-پژوهشی

شناسایی و ارزیابی مولفه های کارکردی در فرآیند مدیریت راهبردی کمپین برندسازی ملی ایران

10.30497/smt.2025.248141.3655

میثم شیرخدایی؛ مریم گودینی؛ محمود یحیی زاده فر؛ حمیدرضا فلاح لاجیمی؛ مرتضی موقر


طراحی الگوی راهبرد ایدئولوژی‌محور برای تقویت تعاملات اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت

10.30497/smt.2025.248024.3650

محمدرضا مهدوی هزاوه؛ محمد جوادی؛ نادر جعفری هفتخوانی؛ محمدیوسف حسینی بالام


شناسایی و اولویت‌بندی چالش‌های ارزیابی عملکرد در شبکه‌های سلسله مراتبی چندگانه: نقش وزارت کشور در دولت

10.30497/smt.2025.248068.3654

مصطفی حیدری؛ وحید یاوری؛ محمد واثقی بادی؛ مهدی حیدری اشکجان پهلو


شناسایی موانع مربیگری کسب و کار(کوچینگ) در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران

10.30497/smt.2025.247428.3623

معصومه آینه؛ مهدی حسین پور؛ محمد جواد جمشیدی


تجربه آموزش و توانمندسازی دانشجویان رشته مدیریت با رویکرد زیست در صنعت؛ از ایده تا الگو

10.30497/smt.2025.247346.3619

محمد نوروزی؛ سعید حاجی حسنی؛ امیرحسین سدهی


طراحی الگویی برای توان‌افزایی مدیریتی زنان شاغل در دستگاه های اجرایی در عصر تحول دیجیتال بر اساس تحلیل محتوای اسناد بالادستی

10.30497/smt.2025.246134.3560

الهام خسروانی؛ علیرضا مسیبی؛ امیر محمدنژاد؛ علی بنیادی نائینی