دوره و شماره: دوره 18، شماره 4 - شماره پیاپی 42، دی 1403 

مقاله علمی-پژوهشی

مدل‌‌سازی شکل‌گیری استراتژی رقابتی در صنعت رسانه‌های نوین با استفاده از مدل‌سازی ساختاری تفسیری

10.30497/smt.2025.248400.3664

وحید خاشعی ورنامخواستی؛ حمیدرضا جعفریان؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ حبیب رودساز


تحلیل الگوی صورت‌بندی و دستورکارگذاری مسائل خط‌مشی استانی: مطالعه موردی استان زنجان

10.30497/smt.2025.248430.3667

سعید نانی؛ طیبه عباسی؛ علی اصغر پورعزت؛ محمدمهدی محمدمهدی ذوالفقارزاده کرمانی


ازخودبیگانگی مدیریتی: برایش نظریه ای داده بنیاد در بخش دولتی

10.30497/smt.2025.248233.3660

مصطفی هادوی نژاد؛ زهره بهزادی


واکاوی نقش چت‌بات‌های هوش مصنوعی و سامانه‌های توصیه‌گر در ارتقای رفتار خرید آگاهانه

10.30497/smt.2025.248386.3663

وحید ناصحی فر؛ محمدطاها اسمعیل زاده آشینی؛ محمد ماستری فراهانی


تمایز تداعی‌های برند آقایان مسعود پزشکیان و سعید جلیلی در انتخابات چهاردهم ریاست‌جمهوری (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه‌های تهران)

10.30497/smt.2025.248227.3661

حسن وکیل زاده؛ سعید نادری اصل


الگویی برای طراحی سرمایه گذاری خطرپذیر شرکتی به روش تحلیل مضمون

10.30497/smt.2025.247876.3643

مجتبی نصراللهی نسب؛ احمد شعبانی؛ ُسید سروش قاضی نوری؛ امیر خرمی شاد