موضوعات = بازاریابی
شناسایی و تحلیل پیامدهای توسعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای در کشور

دوره 17، شماره 2، تیر 1402

10.30497/smt.2023.244474.3462

سعید مسعودی‌پور؛ الهه سلطانی؛ شیرین خسرو آبادی


تاثیر برندسازی شخصی سیاستمداران بر قصد شهروندان تهرانی به رأی دهی در انتخابات ریاست جمهوری در چارچوب بازاریابی سیاسی (مورد مطالعه : جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی)

دوره 16، شماره 3، مهر 1401، صفحه 127-150

10.30497/smt.2023.240660.3211

مهدی اخ الصنایع؛ سیدحامد وارث؛ مسعود کیماسی


شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های مناظرات مطلوب انتخابات ریاست جمهوری در ایران از منظر رهبر معظم انقلاب

دوره 16، شماره 2، تیر 1401، صفحه 1-44

10.30497/smt.2022.243710.3424

حسام الدین نعمتی؛ مصباح الهدی باقری کنی؛ محمدامین باقری کنی


مؤلفه‌های مؤثر بر ارزش ویژه برند در صنعت پویانمایی

دوره 15، شماره 2، مهر 1400، صفحه 199-236

10.30497/smt.2022.241208.3255

علیرضا پورعطار؛ لیلا سرتیپ زاده؛ نادر جعفری هفتخوانی


بازاریابی سیاسی: روایت تصویر ارائه شده از نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌الملل مورد مطالعه: سال‌های 1388-1384

دوره 15، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 143-174

10.30497/smt.2021.241385.3269

مصباح‌الهدی باقری کنی؛ حسن وکیل زاده؛ امیرحسین عرب پور


بررسی جایگاه زبان فارسی در نام‌های تجاری محصولات ایرانی تبلیغ شده در رسانه ملی

دوره 14، شماره 2، مهر 1399، صفحه 585-614

10.30497/smt.2021.239601.3125

سعید مسعودی‌پور


بررسی پذیرش تبلیغ دین در جامعه مذهبی با ابزار بازاریابی

دوره 14، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 81-100

10.30497/smt.2020.75436

حامد رضائی


رتبه‌بندی مؤلفه‌های مؤثر بر تصمیم‌گیری خرید مخاطبان سینمای ایران

دوره 13، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 321-346

10.30497/smt.2019.2561

مصباح‌الهدی باقری کنی؛ حسین گودرزی


بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی با رویکرد ارزش‌های اسلامی بر وفاداری و خرید مجدد مشتریان بانک ملت

دوره 12، شماره 2، مهر 1397، صفحه 309-324

10.30497/smt.2018.2594

عظیم حمزئیان؛ مهری شهریاری


شناسایی و اولویت‌بندی زیرآمیخته‌های بازاریابی با رویکرد بازاریابی اسلامی در ورود به بازارهای بین‌المللی (مطالعه موردی :کارخانجات گچ استان سمنان)

دوره 12، شماره 2، مهر 1397، صفحه 334-351

10.30497/smt.2018.2595

هادی قزوینی؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه


نقش تعدیل‌گری پویایی بازار بررابطه قابلیت‌های بازاریابی و عملکرد بازار

دوره 12، شماره 2، مهر 1397، صفحه 354-378

10.30497/smt.2018.2596

مریم نکوئی زاده؛ عماد گل محمدی


بررسی استفاده از جاذبه «ترس و نگرانی در انسان نسبت به تامین آینده خود» در تبلیغات تجاری از منظر اسلامی

دوره 11، شماره 1، فروردین 1396، صفحه 109-140

10.30497/smt.2017.2067

سعید مسعودی‌پور