دوره و شماره: دوره 17، شماره 4 - شماره پیاپی 38، دی 1402 

مقاله علمی-پژوهشی

سناریونگاری آینده دانشگاه امام صادق (ع) در افق 1412

10.30497/smt.2024.245756.3541

مجتبی جعفرزاده؛ سیامک طهماسبی؛ غلامرضا گودرزی؛ مهدی جنیدی جعفری


اثر لوگوی آوایی بر بازشناسی برند براساس الگوی فعالیت الکتریکی قشر مغز

10.30497/smt.2024.246198.3565

میثم شیرخدایی؛ زهرا قربانی منقاری؛ سمیه نامدار طجری؛ ابوالحسن حسینی


واکاوی "پدیده خودمحق پنداری" با تاکید بر مطالعات سازمان و مدیریت با روش فراترکیب

10.30497/smt.2024.245316.3519

سیده نرگس راهنما؛ یعقوب مهارتی؛ علیرضا خوراکیان؛ فریبرز رحیم نیا


شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر انتخاب فیلم و سریال در سکوهای ویدیو درخواستی به منظور اتخاذ راهبردهای مؤثر بازاریابی

10.30497/smt.2024.246003.3553

ابوالفضل یعقوبی؛ محمد نوروزی؛ محمدرضا سلطانی


طراحی مدل شناسایی و رتبه‌بندی موانع ارتقا فرهنگ سازمانی دستگاه‌های اجرایی با رویکرد فرآیند تحلیل سلسله مراتبی

10.30497/smt.2024.246195.3562

حسین بختیاری؛ محمد علی انصاری چشمه؛ محمدمهدی اسفندیاری


واکاوی موانع هماهنگی در نظام اداری کشور و اولویت بندی آن با روش تحلیل اهمیت_عملکرد (IPA)

10.30497/smt.2024.245402.3528

محمد جان نثاری؛ محمد واثقی